SEMBANG – Manis Madu
 

SEMBANG

“Wanita dewasa berhak membuat pilihan mereka sendiri atas nasihat doktor perubatan,” – Doktor Imelda Balchin

Dengar macam lucu tapi perkara ini betul-betul terjadi! Seorang lelaki disaman gara-gara kerap kentut dan sendawa dengan kuat.

Dalam ruangan komen, ramai netizen turut berkongsi sering melihat sosok yang sama di beberapa tempat lain

Enam penyanyi wanita lain yang berjaya menempa nama antaranya Yuna, Aina Abdul, Vanessa Reynauld, Layla Sania, Dolla dan Iman Troye

Remote work maksudnya boleh bekerja dari mana-mana pun boleh! Tak kisahlah Maduners ada lokasi tak tidak berdekatan dengan syarikat Airbnb.

Tembakau adalah satu-satunya bahan yang dibenarkan di sisi-sisi undang-undang tetapi boleh mendatangkan ketagihan dan membunuh separuh dari penghisapnya

Produk Ramly kini boleh didapati di Singapura, Thailand, Vietnam, Indonesia dan Bangladesh.

Penyanyi popular itu dilaporkan selamat melahirkan seorang bayi lelaki pada 13 Mei lalu

Pengguna itu meluahkan rasa kecewa apabila lif dan escalator di tempat pengangkutan awam itu sering rosak dan tidak mesra pengguna

Zaman sekarang, kalau menginap di hotel atau masuk ke mana-mana tandas awam, mesti terselit rasa risau terutamanya buat kaum wanita.

“Isteri saya diketuk lebih 20 kali menggunakan handphone isteri saya sendiri, ditendang dan dipukul serta dikorek mata kanannya”

Kebanyakan influencer di sana sanggup melakukan apa sahaja demi content di media sosial

Oliver dan Silas masing-masing dilahirkan dengan berat 3.26 kilogram dan panjang 50.8 sentimeter.

Swift menerima ijazah kehormat kedoktoran seni dari Universiti New York (NYU) pada Rabu lalu.

Situasi dunia luar sekarang memang risau sangat! Tak boleh leka sedikit, padah la jawabnya

Penampilan Siti Nurhaliza pada papan iklan terkenal itu adalah sebahagian daripada kempen EQUAL oleh laman penstriman digital Spotify

“Aku memang bukan orang yang suka tekan link sana sini, and kalau dapat call scammer memang aku tak mau layan.

Shamekia Morris mula membuat tatu sementara pada badan anak lelakinya, Treylin ketika dia berusia enam bulan.

Meskipun pengadu telah menarik balik laporan, pihak pendakwaan masih mempunyai kuasa untuk meneruskan pendakwaan.

Seorang ibu tunggal di India nekad mengubah penampilan dirinya menjadi seorang lelaki!

Wanita itu berkata ketika dia tengah memandu dia tertidur dan setelah sedar, keretanya sudah melanggar pembahagi jalan.

Maybank memperkenalkan perkhidmatan pengeluaran tunai melalui Mesin Teler Automatik (ATM) tanpa sentuh pertama di Malaysia

DC Warner Bros digesa supaya menggugurkan Amber Heard daripada membawa watak Ratu Mera dalam Aquaman 2

Ammar dilihat mengelap kakinya menggunakan tudung dan dianggap tidak senonoh oleh netizen.

Dikhabarkan terdapat beberapa individu yang ‘terlebih berani’ memilih cosplay yang berunsur lucah untuk dipakai di hari tersebut.

“Saya tak rasa ini OCD, lebih kepada perfectionist. Baca komen semua claim ada OCD sedangkan mungkin itu hanyalah perfectionist,”

Guru itu menjelaskan, dia terpaksa berpatah balik untuk mengambil semula motornya.

Tindakan berani seorang lelaki berjaya mematahkan cubaan culik seorang kanak-kanak berusia 7 tahun yang baru pulang dari sekolah,

Apa yang mengejutkan mereka, keadaan rumah berkenaan dipenuhi dengan sampah dan barang kitar semula.

Kerajaan Sepanyol memutuskan untuk memberi ‘cuti datang bulan’ kepada wanita yang mengalami senggugut ketika bekerja.

Atlit wanita Malaysia ketika bersaing atau naik ke podium, senyuman mereka begitu manis, kita sekali ikut senyum bersama!

Ketika konsert berkenaan berlangsung, seorang peminat kumpulan berkenaan dilaporkan melahirkan seorang bayi lelaki!Ketika konsert berkenaan berlangsung, seorang peminat kumpulan berkenaan

Sebenarnya alasan merendah diri dan takut riak itu membuatkan ibu bapa tanpa sedar membuka aib anak-anak sendiri

Gadis berkenaan meluahkan kekecewaannya memandangkan dia dan ibu bapa sudah bersiap sedia menyambut tetamu.

“Jangan ikut kepala sendiri, tak kira la sekarang zaman dah maju ke apa, hukum takkan berubah,”

Sekarang di Malaysia terutamanya di iOi Mall Putrajaya dah guna Automated License Recognition untuk parking kereta.

Seorang remaja meninggal dunia selepas menghidu semburan daripada botol deodoran untuk melawan masalah keresahan

Harus diakui ramai yang masih keliru dengan gelaran yang benar bagi hidangan lontong dan kuah lodeh

Gelak tawa Lucinta dengan suara ‘jantan’ sambil terbaring di lantai turut diperhatikan orang ramai.

Waktu operasi di enam pejabat pengeluar pasport dan kaunter Jabatan Imigresen (JIM) akan dipanjangkan sehingga 10 malam.

“Klinik ada bius, tak sakit pun. Tak payah ketuk ketuk kepala macam orang tua baju putih dalam video ni,” -

Angela Flores didakwa membunuh anaknya pada 8 Mei lalu yang merupakan tarikh sambutan Hari Ibu

Tambahnya lagi, mandi ais juga merupakan kaedah untuk cepat pulih daripada kecederaan otot

Video yang dikongsikan oleh seorang netizen menunjukkan Kak Lina tidak kekok bergaul dengan keluarga sebelah suaminya

Mira Filzah telah selamat melahirkan anak sulungnya hari ini pada jam 3.40 pagi tadi.

“’Kalau gaduh sesama warga Indon, jangan libatkan Malaysia!”

PU Riz turut mengucapkan terima kasih buat mereka yang bermurah hati memberikan duit raya kepada putera kecil mereka

Hasil rakaman kamera litar tertutup (CCTV) mendapati terdapat 3 orang lain yang terlibat, namun masih belum diberkas

Aktiviti yang dilakukan oleh kanak-kanak itu dianggap tidak ikhlas kerana hanya mahukan duit daripada golongan berusia sahaja

Warganet kebanyakannya turut sama mendoakan proses pembinaan dipermudahkan dan rata-rata menyukai apa yang dilakukan Janna

Pemeriksaan yang dijalankan mendapati terdapat kesan lebam pada beberapa anggota badan mangsa

Kesian kepada mangsa-mangsa scammer kerana jumlah yang ditipu biasanya bukan sedikit. Habis duit simpanan malah ada yang sampai berhutang!

Ramai yang akan pakai palam suis untuk pelbagai kegunaan terutamanya untuk cas bateri telefon, seterika baju dan sebagainya.

Twitter mengesahkan penyahaktifan akaun secara besar-besaran itu dilakukan oleh pengguna sebenar dan bukan bot atau program automasi.

Tanpa disangka tindakannya mengundang salah faham orang ramai yang rata-rata menyangka dia mahu membunuh diri

Dia melaporkan perkara itu kepada guru dan mereka berkata akan menjalankan siasatan namun apa yang berlaku seterusnya ternyata mengecewakan.

Difahamkan, baju tersebut merupakan hasil rekaan pereka tempatan terkenal, Wan & Mary

Baru-baru ini tular di media sosial seorang lelaki dikatakan mempertikai lirik lagu penyanyi tersohor itu

Kekecohan itu berlaku disebabkan sikap penganjur yang didakwa tidak bertanggungjawab

Jasad Nagaenthran dituntut adiknya Navin Kumar, 22, di Penjara Changi dan dibawa dari Johor Bahru ke Ipoh dengan menaiki van.

Gomez awalnya tidak tahu mengenai ciri tersebut dan terkejut setelah mendapat tahu dia mendapat duit setiap kali ‘gift’ dihantar kepadanya

Pakcik berkenaan berkali-kali membetulkan pinggan seperti seorang penghidap OCD

“Kami amat sedih kerana ini satu fitnah dan memberi tanggapan negatif kepada komuniti kami,”

Fazura dikatakan mengajak mereka ke butik itu dan mengizinkan mereka mengambil apa saja barang tanpa mengira tanda harga,

Penggunaan mikromobiliti yang dilarang atas jalan boleh dikenakan tindakan di bawah Akta Pengangkutan Jalan 1978

Tanaka menghabiskan sisa hidupnya tanpa mengamalkan diet sihat, malah dia sangat suka makanan manis dan air berkarbonat terutamanya Coca Cola.

Beliau juga turut melibatkan diri dalam melakukan kerja kebajikan yang biasa dipraktikkan sejak di bangku sekolah

Program edaran pek makanan Rezeki Ramadan ini telah mengedarkan pek makanan kepada lebih 6,000 keluarga di seluruh Malaysia

Kecoh rungutan beberapa peminat yang mendakwa harga tiket konsert A Night With Aina Abdul 2.0 agak mahal

Zarina Anjoulie, membuka pekung pelakon lelaki tersebut yang katanya sudah lama disimpan

Wanita itu berkata dia terpaksa ber ‘abang sayang’ untuk memastikan lelaki itu tidak bertindak ganas sebelum menelefon polis

Ada pekerja yang bersetuju dengan langkah berkenaan susulan bekerja dari rumah sudah menjimatkan kos pergi dan balik dari tempat kerja.

Mereka memaklumkan penggunaan kad debit dan juga aplikasi MAE juga tidak tersedia buat sementara waktu.

Gadis itu meluahkan rasa kecewa dengan sikap ibu bapa berkenaan dan berkata tidak menjadi satu kesalahan jika ingin membantu memudahkan

Si lelaki berkata tidak mahu meneruskan perkenalan dan memaklumkan akan berkahwin dengan wanita lain pada hujung tahun ini

Mak yong adalah salah satu persembahan seni tradisi tertua dan diiktiraf sebagai warisan dunia oleh Pertubuhan Pendidikan, Saintifik dan Kebudayaan

Jangan terkejut, rupanya dalam bulan puasa macam ini pun ada gangguan makhluk halus!

Pendidikan ini bukan sahaja tertumpu kepada pembelajaran yang ‘tidak senonoh’ tetapi topik-topik yang lebih menyeluruh

Ibu kanak-kanak itu kelihatan menjerit dan terduduk dengan nasib yang menimpa anaknya

Mungkin korang yang ada bakat menebar roti canai boleh mencuba peluang pekerjaan ini.

Seorang wanita menangis teresak-esak ketika mengutip kembali barang jualannya berupa makanan yang sudah berterabur di atas jalan

Lelaki turut mengalami perubahan hormon yang dipanggil Irritable Male Syndrome (IMS)

Sebelum ini, saksi Yasmin memberitahu adik Bella telah dipaksa memakan cili padi beberapa kali selama seminggu oleh Siti Bainun.

Melihat wanita bertudung tidak berpuasa tidak seharusnya dijadikan isu memandangkan wanita mempunyai kelebihan ‘istimewa’

Melihat ke ruangan komen, rata-rata netizen ‘melayankan’ saja apa yang diceritakan lelaki berkenaan dalam videonya

Pekerja kurang upaya (OKU) di restoran terkenal dipukul gara-gara tersalah hantar makanan kepada pelanggan

“Masalahnya, kau bayar RM2 bukan untuk servis murah. Everything is subsidised, service cost is the same, gaji dr/dentist still ribu-ribu.”

Menariknya, pemegang kad ahli Maybank akan penerima dua tiket filem percuma tambahan untuk setiap Marvel Super Pass yang dibeli!

Netizen berpendapat lelaki itu yang sengaja ‘cari penyakit’ dengan membawa isteri yang sedang hamil ke acara sedemikian.

Berkongsi nombor pin adalah salah disisi undang-undang walaupun dengan pasangan suami atau isteri.

Peguam bela Siti Bainun sebelum ini dikecam ramai kerana sempat mengambil gambar bersama-sama sambil membuat ‘posing’ peace dan mini love

Mengikut perkembangan hari ini, Sam Ke Ting dibebaskan dengan jaminan sebanyak RM10,000.

Ini berikutan pelanggan yang menempah pakej berbuka puasa untuk 9 orang itu akhirnya tidak memunculkan diri

Ika merasakan tidak mengapa jika ingin berasa marah kepada perbuatan kejamnya, tetapi janganlah mengaitkan dengan saiz badan wanita terbabit

Chef Ammar dilihat berlapang dada dan menerima keadaan tersebut dengan hati terbuka

Peralatan keselamatan ketika menunggang tak payah cakap lah. Helmet, knee and elbow pads dan wrist guard memang tidak dipakai

“Wanita dewasa berhak membuat pilihan mereka sendiri atas nasihat doktor perubatan,” – Doktor Imelda Balchin

Dengar macam lucu tapi perkara ini betul-betul terjadi! Seorang lelaki disaman gara-gara kerap kentut dan sendawa dengan kuat.

Dalam ruangan komen, ramai netizen turut berkongsi sering melihat sosok yang sama di beberapa tempat lain

Enam penyanyi wanita lain yang berjaya menempa nama antaranya Yuna, Aina Abdul, Vanessa Reynauld, Layla Sania, Dolla dan Iman Troye

Remote work maksudnya boleh bekerja dari mana-mana pun boleh! Tak kisahlah Maduners ada lokasi tak tidak berdekatan dengan syarikat Airbnb.

Tembakau adalah satu-satunya bahan yang dibenarkan di sisi-sisi undang-undang tetapi boleh mendatangkan ketagihan dan membunuh separuh dari penghisapnya

Produk Ramly kini boleh didapati di Singapura, Thailand, Vietnam, Indonesia dan Bangladesh.

Penyanyi popular itu dilaporkan selamat melahirkan seorang bayi lelaki pada 13 Mei lalu

Pengguna itu meluahkan rasa kecewa apabila lif dan escalator di tempat pengangkutan awam itu sering rosak dan tidak mesra pengguna

Zaman sekarang, kalau menginap di hotel atau masuk ke mana-mana tandas awam, mesti terselit rasa risau terutamanya buat kaum wanita.

“Isteri saya diketuk lebih 20 kali menggunakan handphone isteri saya sendiri, ditendang dan dipukul serta dikorek mata kanannya”

Kebanyakan influencer di sana sanggup melakukan apa sahaja demi content di media sosial

Oliver dan Silas masing-masing dilahirkan dengan berat 3.26 kilogram dan panjang 50.8 sentimeter.

Swift menerima ijazah kehormat kedoktoran seni dari Universiti New York (NYU) pada Rabu lalu.

Situasi dunia luar sekarang memang risau sangat! Tak boleh leka sedikit, padah la jawabnya

Penampilan Siti Nurhaliza pada papan iklan terkenal itu adalah sebahagian daripada kempen EQUAL oleh laman penstriman digital Spotify

“Aku memang bukan orang yang suka tekan link sana sini, and kalau dapat call scammer memang aku tak mau layan.

Shamekia Morris mula membuat tatu sementara pada badan anak lelakinya, Treylin ketika dia berusia enam bulan.

Meskipun pengadu telah menarik balik laporan, pihak pendakwaan masih mempunyai kuasa untuk meneruskan pendakwaan.

Seorang ibu tunggal di India nekad mengubah penampilan dirinya menjadi seorang lelaki!

Wanita itu berkata ketika dia tengah memandu dia tertidur dan setelah sedar, keretanya sudah melanggar pembahagi jalan.

Maybank memperkenalkan perkhidmatan pengeluaran tunai melalui Mesin Teler Automatik (ATM) tanpa sentuh pertama di Malaysia

DC Warner Bros digesa supaya menggugurkan Amber Heard daripada membawa watak Ratu Mera dalam Aquaman 2

Ammar dilihat mengelap kakinya menggunakan tudung dan dianggap tidak senonoh oleh netizen.

Dikhabarkan terdapat beberapa individu yang ‘terlebih berani’ memilih cosplay yang berunsur lucah untuk dipakai di hari tersebut.

“Saya tak rasa ini OCD, lebih kepada perfectionist. Baca komen semua claim ada OCD sedangkan mungkin itu hanyalah perfectionist,”

Guru itu menjelaskan, dia terpaksa berpatah balik untuk mengambil semula motornya.

Tindakan berani seorang lelaki berjaya mematahkan cubaan culik seorang kanak-kanak berusia 7 tahun yang baru pulang dari sekolah,

Apa yang mengejutkan mereka, keadaan rumah berkenaan dipenuhi dengan sampah dan barang kitar semula.

Kerajaan Sepanyol memutuskan untuk memberi ‘cuti datang bulan’ kepada wanita yang mengalami senggugut ketika bekerja.

Atlit wanita Malaysia ketika bersaing atau naik ke podium, senyuman mereka begitu manis, kita sekali ikut senyum bersama!

Ketika konsert berkenaan berlangsung, seorang peminat kumpulan berkenaan dilaporkan melahirkan seorang bayi lelaki!Ketika konsert berkenaan berlangsung, seorang peminat kumpulan berkenaan

Sebenarnya alasan merendah diri dan takut riak itu membuatkan ibu bapa tanpa sedar membuka aib anak-anak sendiri

Gadis berkenaan meluahkan kekecewaannya memandangkan dia dan ibu bapa sudah bersiap sedia menyambut tetamu.

“Jangan ikut kepala sendiri, tak kira la sekarang zaman dah maju ke apa, hukum takkan berubah,”

Sekarang di Malaysia terutamanya di iOi Mall Putrajaya dah guna Automated License Recognition untuk parking kereta.

Seorang remaja meninggal dunia selepas menghidu semburan daripada botol deodoran untuk melawan masalah keresahan

Harus diakui ramai yang masih keliru dengan gelaran yang benar bagi hidangan lontong dan kuah lodeh

Gelak tawa Lucinta dengan suara ‘jantan’ sambil terbaring di lantai turut diperhatikan orang ramai.

Waktu operasi di enam pejabat pengeluar pasport dan kaunter Jabatan Imigresen (JIM) akan dipanjangkan sehingga 10 malam.

“Klinik ada bius, tak sakit pun. Tak payah ketuk ketuk kepala macam orang tua baju putih dalam video ni,” -

Angela Flores didakwa membunuh anaknya pada 8 Mei lalu yang merupakan tarikh sambutan Hari Ibu

Tambahnya lagi, mandi ais juga merupakan kaedah untuk cepat pulih daripada kecederaan otot

Video yang dikongsikan oleh seorang netizen menunjukkan Kak Lina tidak kekok bergaul dengan keluarga sebelah suaminya

Mira Filzah telah selamat melahirkan anak sulungnya hari ini pada jam 3.40 pagi tadi.

“’Kalau gaduh sesama warga Indon, jangan libatkan Malaysia!”

PU Riz turut mengucapkan terima kasih buat mereka yang bermurah hati memberikan duit raya kepada putera kecil mereka

Hasil rakaman kamera litar tertutup (CCTV) mendapati terdapat 3 orang lain yang terlibat, namun masih belum diberkas

Aktiviti yang dilakukan oleh kanak-kanak itu dianggap tidak ikhlas kerana hanya mahukan duit daripada golongan berusia sahaja

Warganet kebanyakannya turut sama mendoakan proses pembinaan dipermudahkan dan rata-rata menyukai apa yang dilakukan Janna

Pemeriksaan yang dijalankan mendapati terdapat kesan lebam pada beberapa anggota badan mangsa

Kesian kepada mangsa-mangsa scammer kerana jumlah yang ditipu biasanya bukan sedikit. Habis duit simpanan malah ada yang sampai berhutang!

Ramai yang akan pakai palam suis untuk pelbagai kegunaan terutamanya untuk cas bateri telefon, seterika baju dan sebagainya.

Twitter mengesahkan penyahaktifan akaun secara besar-besaran itu dilakukan oleh pengguna sebenar dan bukan bot atau program automasi.

Tanpa disangka tindakannya mengundang salah faham orang ramai yang rata-rata menyangka dia mahu membunuh diri

Dia melaporkan perkara itu kepada guru dan mereka berkata akan menjalankan siasatan namun apa yang berlaku seterusnya ternyata mengecewakan.

Difahamkan, baju tersebut merupakan hasil rekaan pereka tempatan terkenal, Wan & Mary

Baru-baru ini tular di media sosial seorang lelaki dikatakan mempertikai lirik lagu penyanyi tersohor itu

Kekecohan itu berlaku disebabkan sikap penganjur yang didakwa tidak bertanggungjawab

Jasad Nagaenthran dituntut adiknya Navin Kumar, 22, di Penjara Changi dan dibawa dari Johor Bahru ke Ipoh dengan menaiki van.

Gomez awalnya tidak tahu mengenai ciri tersebut dan terkejut setelah mendapat tahu dia mendapat duit setiap kali ‘gift’ dihantar kepadanya

Pakcik berkenaan berkali-kali membetulkan pinggan seperti seorang penghidap OCD

“Kami amat sedih kerana ini satu fitnah dan memberi tanggapan negatif kepada komuniti kami,”

Fazura dikatakan mengajak mereka ke butik itu dan mengizinkan mereka mengambil apa saja barang tanpa mengira tanda harga,

Penggunaan mikromobiliti yang dilarang atas jalan boleh dikenakan tindakan di bawah Akta Pengangkutan Jalan 1978

Tanaka menghabiskan sisa hidupnya tanpa mengamalkan diet sihat, malah dia sangat suka makanan manis dan air berkarbonat terutamanya Coca Cola.

Beliau juga turut melibatkan diri dalam melakukan kerja kebajikan yang biasa dipraktikkan sejak di bangku sekolah

Program edaran pek makanan Rezeki Ramadan ini telah mengedarkan pek makanan kepada lebih 6,000 keluarga di seluruh Malaysia

Kecoh rungutan beberapa peminat yang mendakwa harga tiket konsert A Night With Aina Abdul 2.0 agak mahal

Zarina Anjoulie, membuka pekung pelakon lelaki tersebut yang katanya sudah lama disimpan

Wanita itu berkata dia terpaksa ber ‘abang sayang’ untuk memastikan lelaki itu tidak bertindak ganas sebelum menelefon polis

Ada pekerja yang bersetuju dengan langkah berkenaan susulan bekerja dari rumah sudah menjimatkan kos pergi dan balik dari tempat kerja.

Mereka memaklumkan penggunaan kad debit dan juga aplikasi MAE juga tidak tersedia buat sementara waktu.

Gadis itu meluahkan rasa kecewa dengan sikap ibu bapa berkenaan dan berkata tidak menjadi satu kesalahan jika ingin membantu memudahkan

Si lelaki berkata tidak mahu meneruskan perkenalan dan memaklumkan akan berkahwin dengan wanita lain pada hujung tahun ini

Mak yong adalah salah satu persembahan seni tradisi tertua dan diiktiraf sebagai warisan dunia oleh Pertubuhan Pendidikan, Saintifik dan Kebudayaan

Jangan terkejut, rupanya dalam bulan puasa macam ini pun ada gangguan makhluk halus!

Pendidikan ini bukan sahaja tertumpu kepada pembelajaran yang ‘tidak senonoh’ tetapi topik-topik yang lebih menyeluruh

Ibu kanak-kanak itu kelihatan menjerit dan terduduk dengan nasib yang menimpa anaknya

Mungkin korang yang ada bakat menebar roti canai boleh mencuba peluang pekerjaan ini.

Seorang wanita menangis teresak-esak ketika mengutip kembali barang jualannya berupa makanan yang sudah berterabur di atas jalan

Lelaki turut mengalami perubahan hormon yang dipanggil Irritable Male Syndrome (IMS)

Sebelum ini, saksi Yasmin memberitahu adik Bella telah dipaksa memakan cili padi beberapa kali selama seminggu oleh Siti Bainun.

Melihat wanita bertudung tidak berpuasa tidak seharusnya dijadikan isu memandangkan wanita mempunyai kelebihan ‘istimewa’

Melihat ke ruangan komen, rata-rata netizen ‘melayankan’ saja apa yang diceritakan lelaki berkenaan dalam videonya

Pekerja kurang upaya (OKU) di restoran terkenal dipukul gara-gara tersalah hantar makanan kepada pelanggan

“Masalahnya, kau bayar RM2 bukan untuk servis murah. Everything is subsidised, service cost is the same, gaji dr/dentist still ribu-ribu.”

Menariknya, pemegang kad ahli Maybank akan penerima dua tiket filem percuma tambahan untuk setiap Marvel Super Pass yang dibeli!

Netizen berpendapat lelaki itu yang sengaja ‘cari penyakit’ dengan membawa isteri yang sedang hamil ke acara sedemikian.

Berkongsi nombor pin adalah salah disisi undang-undang walaupun dengan pasangan suami atau isteri.

Peguam bela Siti Bainun sebelum ini dikecam ramai kerana sempat mengambil gambar bersama-sama sambil membuat ‘posing’ peace dan mini love

Mengikut perkembangan hari ini, Sam Ke Ting dibebaskan dengan jaminan sebanyak RM10,000.

Ini berikutan pelanggan yang menempah pakej berbuka puasa untuk 9 orang itu akhirnya tidak memunculkan diri

Ika merasakan tidak mengapa jika ingin berasa marah kepada perbuatan kejamnya, tetapi janganlah mengaitkan dengan saiz badan wanita terbabit

Chef Ammar dilihat berlapang dada dan menerima keadaan tersebut dengan hati terbuka

Peralatan keselamatan ketika menunggang tak payah cakap lah. Helmet, knee and elbow pads dan wrist guard memang tidak dipakai